Nusiskundimų forma
Jei norite pateikti nusiskundimus, prašome užpildyti žemiau esančią formą. Mūsų tikslas juos išspręsti kiek įmanoma greičiau ir efektyviau, todėl tikimės, jog pateiksite kuo išsamesnę informaciją: situacijos aprašymą, kokybiškas nuotraukas ir kitą susijusią medžiagą.
Nusiskundimai
Rašyti nusiskundimą
Jeigu turite nusiskundimų dėl gaminių, galite mums parašyti pretenziją:
Rašyti nusiskundimą
Sąlygos nusiskundimams pildyti ir registruoti:
- Jūs ar jūsų tinkamai įgaliotas atstovas dalyvavo Gaminių pristatyme ar atsiėmime ir, dalyvaujant pristatymo paslaugų teikėjo ar mūsų atstovui, nenukrovę Gaminių nuo paletės, atidžiai apžiūrėjote Gaminių pakuotę bei Gaminių kiekį ir nustatę bet kokius pakuotės pažeidimus arba tai, jog Jūsų užsakyto(-ų) Gaminio(-ių) trūksta, informavote apie tai pristatymo paslaugų teikėją ar mūsų atstovą, pažymėjote važtaraštyje bei užfiksavote nuotraukose ir/ar vaizdo medžiagoje.
- Per 5 darbo dienas nuo Gaminių gavimo dienos, tačiau ne vėliau kaip iki Gaminių naudojimo ar montavimo pradžios, išpakavote ir patikrinote pristatytus Gaminius (jų kokybę, komplektiškumą).
- Nuo Gaminių defektų nustatymo praėjo ne daugiau kaip 2 mėnesiai ir nuo Gaminių pristatymo praėjo ne daugiau kaip 10 metų.
- Įsigyti Gaminiai buvo sumontuoti pagal mūsų pateiktas montavimo instrukcijas: ieškokite Pagalba>Gidai>Montavimo instrukcijos.
- Įsigyti Gaminiai buvo periodiškai prižiūrimi pagal mūsų pateiktas priežiūros ir reguliavimo instrukcijas: Pagalba>Gidai>Langų ir durų priežiūros instrukcijos.
- Su Gaminiais susiję nusiskundimai. Reikalingos kokybiškos ir aiškiai nusiskundimą nurodančios fotografijos ir/ar vaizdo medžiaga bei problemos aprašymas.
- Su transportu susiję nusiskundimai. Sąlygos ir krovinio priėmimo informacija: Pagalba>Informacija>Taisyklės>"Gaminių gamyba ir pristatymas".
- Grąžinimai. Pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą ir ES teisės aktus, 14 dienų grąžinimo laikotarpis pagal individualų užsakymą pagamintoms prekėms yra netaikomas. Plačiau: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_lt.htm
- Išlaidos, kurios gali būti reikalaujamos padengti: nustačius, kad Gaminiai kokybiški, o taip pat jei užregistruoti nusiskundimai bus nesusiję su nurodytais defektais, arba jeigu defektai atsirado dėl Gaminio montavimo ar buvo pažeistos Garantijos sąlygos ar kitaip esant sąlygoms, dėl kurių Pardavėjas nėra atsakingas už Gaminio kokybę, meistrų atvykimo, defektų įvertinimo ir taisymo išlaidas bei reikiamų medžiagų ir/ar atsarginių dalių įsigijimo kainą turėsite padengti jūs. Meistrų atvykimo ir defektų įvertinimo bei taisymo įkainiai: valandinis įkainis yra 50 EUR plius PVM, t.y. viso 61.5 EUR.
- Mūsų garantinės sąlygos: Pagalba>Informacija>Garantinės sąlygos..
- Gaminių patikrinimo, garantijų įgyvendinimo taisyklės: Pagalba>Informacija>Taisyklės.
Nerandate tinkamo atsakymo?
Susisiekite su mumis ir mes atsakysime į visus rūpimus klausimus.